Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Είμαστε περικυκλωμένοι!


- "Μα δεν καταλαβαίνεις;" είπε η Καζάν Ντιπί βουλιάζοντας στον Istikbal σοφρά της.
- "Τι να καταλάβω σαρμά μου; Σαν θέλουμε εσύ κι εγώ κανείς δεν μπορεί να βάλει πασούμι στον οντά μας" είπε ο Ισλίμ Κεμπάπ στρίβοντας ένα τσιγάρο με το ένα χέρι και το μουστάκι του με το άλλο.
- "Ξέρεις το μίσος που έχει για σένα ο πατέρας μου ο Χουνκιάρ Μπεγεντί. Για μένα το θέλημα του είναι νόμος. Και το θέλημα του είναι να πάρω τον Κιοφτέ Μπέη" ξανα-είπε η Καζάν Ντιπί κοιτάζοντας για όγδοο συνεχόμενο λεπτό το ταβάνι.
- "Δεν θα επιτρέψω, μα τον Αλλάχ, να γίνει αυτός ο γάμος! Μα τα δυο σου ζουμερά μπουρέκια, ο Κιοφτέ Μπέης ποτέ δε θα σε κάνει δικιά του" βροντοφώναξε με το ένα μάτι να κοιτάει το τσιγάρο και το άλλο το μουστάκι.
- "Και τι μπορείς να κάνεις εσύ μπουνταλά μου;" ρώτησε για τρίτη(ή εικοστή;) φορά η Καζάν Ντιπί τραβώντας μια βαθιά ρουφηξιά από τον ναργιλέ της. "Έχει βγάλει φιρμάνι σε ούλο το μαχαλά να σε στείλουν πεσκέσι στα πόδια του αν σε βρουν εδώ".
- "Δεν σκιάζομαι ραχάτ λουκούμ μου! Μα το δεξί μου μουστάκι δεν θα αφήσω το μεράκι μου για σένα να πάει χαράμι. Θα του σκαρώσω χουνέρι του γέρο μπαμπαλή σου" χαμογέλασε όσο σαρδόνια του επέτρεπε το δεξί στριμμένο και το αριστερό άστριφτο δεκάποντο μουστάκι από γνήσια τρίχα αλόγου.
Η Καζάν Ντιπί σηκώθηκε από το σοφρά παραπατώντας (τι είχε μέσα ο ναργιλές;) και κολλώντας τα μπουρέκια της στην πλάτη του Ισλίμ Κεμπάπ, ρώτησε στενάζοντας: "τι θα κάνεις λεβέντη μου κι αλήτη μου; Πώς θα πας κόντρα στον αγά; Θα γίνει μεγάλο νταβαντούρι".
- "Θα κάμω γιουρούσι στα γιαπράκια σου. Θα σκαλίσω το χαλβά σου. Θα πιω το σερμπέτι σου και άμα θέλει μετά ας σε πάρει ο Κιοφτέ Μπέης" είπε με μάτια που γυάλιζαν από τη λιγούρα ο Ισλίμ Κεμπάπ.
- "Αυτός είναι ο σεβντάς σου λοιπόν; Θα με χαλάσεις για να μη με έχει άλλος; Κι εγώ θα στείλω γραφή στο Μ. Αλέξανδρο να έρθει να με πάρει μακριά στη Τροία. Θα τον βοηθήσει και ο Μ. Κωνσταντίνος με τον Τζέκινς Χαν. Αν αυτή είναι η αγάπη σου για μένα δεν την θέλω. Σιχτίρ τζαναμπέτη!"
Σε αυτό το σημείο μπήκαν στο δωμάτιο μια φώκια με μια μπάλα στη μύτη, ο Ραμσής ο Β' χορεύοντας μακαρένα, μια τυρολέζικη χορωδία και η απαραίτητη "μαγειρική" πινελιά με 12 υποψήφιους του master chef να ζυμώνουν σουτζουκάκια.

Δεν άντεξα άλλο αυτόν το δημιουργικό οργασμό. Άλλαξα κανάλι.

- "Μα δεν καταλαβαίνεις;" είπε η Φαχίτα Κεσαντίγια βουλιάζοντας στην Soriana αιώρα της.
- "Τι να καταλάβω μπουρίτο μου; Σαν θέλουμε εσύ κι εγώ κανείς δεν μπορεί να βάλει εσπαντρίγια στη χασιέντα μας" είπε ο Τσίλι Νάτσος στρίβοντας ένα πούρο με το ένα χέρι και το μεξικάνικο μουστάκι του με το άλλο.







Just shoot me!!!

7 σχόλια:

  1. χαχαχχαχχαχααχαχααααχαχαχαχαχαχαχχαχαχαααα πεθαίνω με τα ονόματα χαχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχααααα.... Μαράκι μου, ότι και να πω είναι λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το 'στρίβοντας ένα τσιγάρο με το ένα χέρι και το μουστάκι του με το άλλο' πως το κανει? :P

    Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τορτίγια μοχίτος μίλιε γκράτσιος...πολύ την φχαριστήθηκα τούτη την εσκρίτα..θα πω στον Πέδρο Μούτσο μου να μου φτιάξει μια χασιέντα για να σε απολαμβάνω!!! χαχαχαχαχα....άπαιχτη κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Θε ποιο επίπεδο εκμάθηθηθ των Ιθπανικών είθαι Νατάθθα μου; Θαμπώθηκα!!!!!!!! Θε θέλω για θύμβουλο μου!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα...τό χω από μέθα μου βαθιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή