Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Τι να πει κανείς για τη Jolie της αλληνής!


     Βούιξε το άπαν σύμπαν σήμερα με την απόφαση της γνωστής ηθοποιού για διπλή μαστεκτομή. Θέμα ευαίσθητο μεν αλλά μήπως το παρακάνουμε; Ο σκάι γάιδαρο φρύαξε για τα υπέρ και προέτρεψε τις γυναίκες που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου, με βεβαρημένη κληρονομικότητα να προβούν σε ανάλογες κινήσεις μετά από έλεγχο βεβαίως βεβαίως. Δεν τολμώ να σκεφτώ την περίπτωση με την οποία θα βρεθεί αντιμέτωπος ο ιατρικός κόσμος αν η μόνη κακιά 
 κληρονομικότητα που έχω είναι καρκίνος του προστάτη. Τι θα μου προτείνουν να κόψω; Τις βλακείες; Ιατρός ερωτηθείς ήταν λίγο πιο συγκρατημένος αλλά το κοστούμι των εξετάσεων ράφτηκε με κόστος 200Ε. Τρέξε τώρα εσύ να αγοράσεις τις πολυδιαφημισμένες από μεσήλικες ηθοποιούς(;) κάρτες υγείας για να έχεις το προνόμιο να κάνεις εξετάσεις επί εξετάσεων για να σου πιστοποιήσουν από ποια ασθένεια ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να νοσήσεις. Και αν ω μη γένοιτο δεν πιάσεις καλά ποσοστά, τρέχα να κόψεις κάθε πιθανολογούμενο κακό κομμάτι σου και φυσικά αντικατέστησε το από σιλικόνη βρε παιδί μου, να δουλέψει και η κοσμετολογία. Τι να πω εγώ η κακιά; Πως όποιος φοβάται να ζήσει, δίπλα από την κούνια να παραγγέλνει κι από ένα φέρετρο; Μακάβριο θα μου πείτε αλλά αληθές θα σας πω εγώ.       Μήπως το παρακάνουμε με τον προγραμματισμό; Μου αρέσει η ζωή απρόβλεπτη όπως πρέπει να είναι. Δεν θέλω να ξέρω αν έχω 15% πιθανότητα να πεθάνω από καρκίνο, 18% από καρδιακή προσβολή ή 23% από πτώση μετεωρίτη. Μου κάνει κάτι από ποσοστά κομμάτων. Άσε που το πιθανότερο άμα γνωρίζω τα μελλούμενα , είναι να πάθω κατάθλιψη στην καλύτερη περίπτωση, υστερία ή να αναπτύξω αυτοκτονικές τάσεις στη χειρότερη. Και υπάρχει και κάτι άλλο. Αν δεν ξέρω πότε θα αλλάξω τόπο διαμονής θα συνεχίσω να ρουφάω τη ζωή κάθε στιγμή. Κάθε λεπτό μου θα συνεχίσει να είναι πολύτιμο, θα εξακολουθώ να το στολίζω με γέλιο και δάκρυ. Το χιούμορ θα συνέχιζε να είναι το πιπέρι μου και η γκρίνια το αλάτι της καλημέρας μου. Δε θέλω να προγραμματιστώ. Αισθάνομαι (ακόμα) πως έτσι μου αφαιρείται ένα μικρό κομμάτι ελευθερίας κάθε φορά.
      Και στην τελική για άλλες "ασθένειες" θα ήταν επιβεβλημένος ακόμα και ο προγεννετικός έλεγχος κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα. Ναι, ναι για τη βλακεία.
Αλλά τη βλακεία δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να τη διαγνώσεις και ούτε να προφυλαχτείς. Και φυσικά κανένας δεν ανέφερε την προληπτική λοβοτομή που προσωπικά τη βρίσκω άκρως χρήσιμη στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Πάντως δεν θα σπεύσω να βάλω σαμπρελίτσες, μπαλονάκια και λοιπά υποκατάστατα μόνο και μόνο από φόβο.
Όσο για την κοσμετολογία αυτής της μορφής.... ε ρε βρεγμένη σανίδα!




 ΑΠ ΝΤΕΪΤ (update για τους ακριβολόγους)

     Το ξεχεστήριον το έγραψα στις 14 Μαΐου, ημέρα  Τρίτη και ώρα Γκρίνουϊτς απογευματάκι. Ο εγκεκριμένος με ISO 9001:2000  Πρετεντέρης (εκδιωχθείς από γνωστό συγκρότημα The Pretenders) αφιέρωσε κοντζάμ εκπομπή (στις 20/5 αν δεν κάνω λάθος, στις 13/5 αν κάνω), εκθειάζοντας την απόφαση και τη δυναμικότητα του χαρακτήρος της γνωστής ηθοποιάς. Όλοι εμείς οι υπόλοιποι (θέλω να πιστεύω πως δεν είμαι μόνο εγώ) είμαστε οι κίτρινοι (Α.Ε.Κ.;), κακόβουλοι, γκρινιάρηδες, σκοταδιστές, αποδομητές(sic)  και άπιστοι της τεχνολογίας. Εν ολίγοις απεφασίσθη να μας ρίξουν στην πυρά. Και φυσικά τονίστηκε αρκούντως πως κακώς νομίζουμε πως η ηθοποιά προέβη σε οποιεσδήποτε δηλώσεις για διαφημιστικούς λόγους, διότι ουδεμία ανάγκη διαφημίσεως δεν έχει. 
    Ομολογώ πως πολύ προβληματίστηκα που είμαι τόσο κακός και μικρόψυχος άνθρωπος (Α.Ε.Κ. δεν είμαι, οπότε ο κιτρινισμός υποθέτω δεν αφορούσε εμένα). Ευτυχώς όμως δεν κράτησε πολύ! Στις 20/5 η ταλαντούχα φιλάνθρωπος μικρομάνα, βγήκε και ανακοίνωσε πως θα κάνει την ιστορία της μαμάς της ταινία, με πρωταγωνίστρια φυσικά την ίδια, παραγωγό φυσικά την ίδια και τον εξίσου ταλαντούχο σύζυγο της και θύματα υμάς τους θεατές (εγώ δεν θα την δω γιατί θεωρώ πως ο Pretender με προσέβαλε προσωπικά και επειδή τα παιχνίδια tomb raider μετά το vol 3 ήταν επιεικώς σκουπίδια). Ουφ! Ησύχασα.
Παρ' όλα ταύτα ερωτώ: Τι να πει κανείς για τη Jolie της αλληνής;




3 σχόλια: