Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ροζ τηλέφωνα (με μαύρες βούλες)...




     Χθες σε πείσμα της γενικής κατάθλιψης είχα τα κέφια μου. Τα τηλέφωνα χτυπούσαν διαρκώς λες και είχα γυρίσει στην ηλικία των 20, τότε που κανονίζαμε τι θα κάναμε το Σαββατοκύριακο, κάτι που δυστυχώς δεν θα το ζήσουν τα παιδιά μας. Το αντιπαρέρχομαι και συνεχίζω. Γύρω στις 12:30 το μεσημεράκι εγώ πλήρης καφέδων και τσιγάρων και με την αδρεναλίνη να είναι σε δυσθεώρητα ύψη
απαντώ στην γνωστή νομική υπηρεσία της πιο αγαπημένης τράπεζας.
-(Αυτή) Καλημέρα σας! (φωνή δροσερή και έντονα ρινική όπως συνήθως).
_(Εγώ) Καλημέρα σας! (φωνή σαραντάρας που ξέρει τι μέλλει γενέσθαι και άρα βαριά σαν της Στανίση)
_(Αυτή) Την κυρία Στριμμένου θα ήθελα!
_(Εγώ)Η ίδια.
_(Αυτή)Μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποια στοιχεία για να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητα σας;
_(Εγώ)Γιατί δε με πιστεύετε;
_(Αυτή)Είναι το πρωτόκολλο.
_(Εγώ)Των σοφών της Σιών;
_(Αυτή)Πώς είπατε;
_(Εγώ που έχει αρχίσει να με κουράζει το χαμηλό IQ )Στοιχεία δεν δίνω. Αν αντέχεις συνεχίζουμε έτσι.
_(Αυτή)Σας τηλεφωνώ για το δάνειο που είναι σε οριστική καθυστέρηση.
_(Εγώ)Εγώ σας το είχα αφήσει σε άριστη κατάσταση. Πώς το καταντήσατε καθυστερημένο;
_(Αυτή)Κυρία μου (έχει αρχίσει να αγριεύει και με φτιάχνει) τα πράγματα είναι σοβαρά. Θα σας εκδώσουμε διαταγή πληρωμής.
_(Εγώ)Δεν πρωτοτυπείτε. Το ίδιο μου λέτε από τον Μάιο. Εσείς κυρία μου είστε δικηγόρος;
_(Αυτή)Όχι.
_(Εγώ)Άρα τα πράγματα είναι γελοία. Δώστε μου ένα δικηγόρο.
_(Αυτή)Θέλετε να μιλήσετε με δικηγόρο;
_(Εγώ)Αυτό δεν είπα;
_(Αυτή)Δεν έχουμε.
_(Εγώ)Τι σόι νομική υπηρεσία είστε; Δεν έχετε δικηγόρο;
_(Αυτή)Όχι.
_(Εγώ)Καλά. Πιάστε μου κάτι σε πυροσβέστη, νταλικέρη φορτοεκφορτωτή έστω.
_(Αυτή)Τι λέτε κυρία μου;
_(Εγώ)Εγώ τι να πω; Δικηγόρο δεν έχετε. Με καλείτε και όποτε καλείτε και το λέω στον άντρα μου του πέφτει ο Ντάου Τζόουνς και εγώ δεν κάνω Ανάσταση. Στείλε μου κάποιον να με βοηθήσει τουλάχιστον. Η διαφήμιση σας λέει “Υπεύθυνα δίπλα σας”. Εγώ αυτό το “δίπλα σας” θέλω. Το “υπεύθυνα” δεν με ενδιαφέρει.
_(Αυτή)Να σημειώσω ότι ζητήσατε να μιλήσετε με δικηγόρο;
_(Εγώ)Ναι. Για τα υπόλοιπα ούτε λόγος να υποθέσω;
_(Αυτή)Να σημειώσω ότι ζητήσατε να μιλήσετε με δικηγόρο;
_(Εγώ)Ναι. Έχω και μια αίσθηση deja-vu. Το ξαναείπαμε αυτό;
_(Αυτή)Εν πάση περιπτώσει την υπόθεση σας την έχει αναλάβει η κυρία Χασοδίκογλου. Θα την ενημερώσω να επικοινωνήσει μαζί σας.
_(Εγώ)Πονηρούλα! Μέσα στα προσωπικά μου στοιχεία έχεις και το υποσυνείδητο Φροϋδικό μου απωθημένο της Σαπφούς; Με έφτιαξες για Σαββατοκύριακο. Καλά είστε πολύ μπροστά. Όντως είστε η νούμερο ένα τράπεζα στο Βελγικό Κονγκό.
Και αυτή μου το έκλεισε. Γιατί δε με παίζει καμία;

12 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα!!! Εχει παρει και αυτη μαθηματα απο την κ.Φαρφαλα τη γνωστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαγικόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!! α ρε Α με τον Ντου Τζοουνς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχαχααααχααα!!!!!! Εκπληκτικό!!
    Δεν σε παίζουν γιατί δεν ξέρουν το παιχνίδι "γυάλισε-το-μάτι-μου" οι άμοιρες! Μην το παίρνεις προσωπικά, καλέ... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ. Δεν θα το πάρω. Εγώ θα συνεχίσω να παίζω με τα κορίτσια!

      Διαγραφή
  4. Έχει και στην Αμαλιάδα σκάνδαλο με ροζ τηλέφωνα; Τι πλάκα που έχουν μερικοί υπάλληλοι σε τράπεζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή