Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Error Code 426: Upgrade Required

Έχω πρόβλημα επικοινωνίας τελικά. Κάτι είναι στραβό. Κάτι δεν πάει καλά με τη γλώσσα που χρησιμοποιώ. Δεν μπορώ να συνεννοηθώ με τη νέα γενιά.
Αισθάνομαι σαν δεινόσαυρος, ενώ έχει αρχίσει να βρέχει φλεγόμενα κοτρώνια. (Με καταλαβαίνετε με αυτά τα ελληνικά άραγε;) Όσο μεγαλώνουν γύρω μου παιδιά, ανήψια, παιδιά φίλων, και δυστυχώς μεγαλώνω κι εγώ αντί να ξανανιώνω, τόσο το χάσμα της γλωσσικής μας επαφής μεγαλώνει.
-"Καλημέρα παιδιά" καλημερίζω τα βλαστάρια μου.
-".................."
-"Είπα, καλημέρα παιδιά!"
-".................."
Πάει! Κουφάθηκαν τα παιδάκια μου ή μουγκάθηκα εγώ; Αναρωτήθηκα η δόλια μάνα. Τρίτη και τυχερή, ας ξαναπροσπαθήσω.
-"Καλημέρα παιδάκια μουουου!" μουγκάνισα με πείσμα.
"Σε ακούσαμε, μην spamάρεις πρωί-πρωί".
Η πρώτη μου σκέψη ως μάνα ήταν..."Αχ! Ευτυχώς δεν κουφάθηκαν κι ας είναι όλη τη μέρα με αυτά τα μαραφέτια, τα ΜιΡω3 στα αυτιά τους."
Και η δεύτερη.... "Τι να μην κάνω πρωί-πρωί; Δεν τους αρέσει το γάλα και η  Spam η μαρμελάδα; Τόσα χρόνια την τρώνε!" Δεν άντεξα να μη ρωτήσω. Έπρεπε να μάθω τι να μην κάνω.
-"Τι να μην κάνω βρε παιδιά; Πείτε μου! Πότε ζητήσατε κάτι και σας χάλασε το χατήρι η μανούλα;" Ήμουν βαθύτατα πληγωμένη.
-"Ωχού ρε μάνα!  Αρχίζεις την ανάκριση και μας παίρνεις τα μυαλά σταντέ, κάθε πρωί ". Βόηθα Παναγιά μου να αντέξω. Άρχισαν το τσιγάρο.
-"Όχι σαντέ παιδάκι μου είναι πολύ βαρύ. Δεν θέλω ποτέ να καπνίσετε, το ξέρετε, αλλά αν ποτέ βάζατε τσιγάρο στο στόμα σας και σας άφηνα να ζήσετε, σαντέ θα καπνίζατε; Ούτε εγώ δεν το καπνίζω αυτό".
-"Τι λες ρε μάνα; Κάνε reset. Τι είμαστε εμείς; Τίποτα ποζέρια;" Ωχ! Οι άγνωστες λέξεις έπεφταν βροχή. Και δεν κράταγα ομπρέλα.
-"Κρατάτε διαβατήριο όταν περπατάτε στο δρόμο βρε; Γιατί για Έλληνες δεν θα σας περάσει κανείς με αυτή τη γλώσσα".
-"Dafuq! " είπαν γυρίζοντας το ένα στο άλλο. Χαλάλι τα φροντιστήρια που πλήρωνα τόσα χρόνια. Μπορεί να μην ξέρω τι γλώσσα μιλάνε, αλλά σίγουρα είναι ξένη γλώσσα. Ξένες γλώσσες δεν ήθελα να μάθουν; Ε μάθανε!
-"Συγγνώμη παιδάκια μου που σας χαλάω την αυτοσυγκέντρωση πρωί πρωί αλλά πείτε μου κι εμένα της αμόρφωτης τι θέλετε να πείτε. Δεν έφτασα στο δικό σας επίπεδο στα αγγλικά αλλά κάτι κουτσοξέρω".
-"Αμάν ρε μάνα!" έτοιμη ήμουν για ρίψη, με το βάζο μαρμελάδα ανά χείρας γι' αυτό το "ρε" αλλά κρατήθηκα, μην τυχόν και είχα παρεξηγήσει κάτι στη νέα γλώσσα και αυτό το "ρε" σήμαινε "ω φανταστικότερη και τελειότερη μητέρα στον κόσμο".
-"Τι αμάν πουλάκια μου; Πείτε τα όλα στη μανούλα!"
-"Lagάρεις άσχημα ρε μάνα, άστο..." είπε βαριεστημένα ο μεγάλος μου γιος.
-"Δεν το ήθελα παιδάκι μου, κατά λάθος θα έγινε. Δε θα ξαναβάλω μοσχοκάρυδο".
-"Α καλά! Είσαι αλλού γι' αλλού" συνέχισε η μικρή μου κόρη. "Μαμά lagαρω σημαίνει κολλάει το μυαλό μου κάπου, ρετάρω".
-"Το πουλάκι μου, αμέσως να βοηθήσει τη μανούλα! Να σε ρωτήσω αγάπη μου, είναι συνηρημένο; Ενρινόληκτο;" Αχά! Τους έφερα στο γήπεδο μου! Έχουμε κι εμείς κώδικα, τι νομίζατε; Δυο χρόνια αρχαία στο Γυμνάσιο. Να που μου χρειάστηκαν.
-"Ε;" ρώτησαν και τα δύο μαζί. "Πωωωωωωω, φάγαμε pwn, ντροπηηηηηη..."  Σε πανικό η μάνα!
-"Τι φάγατε; Πάλι αυτές τις αηδίες απ' έξω; Πονάει η κοιλιά σας; Να πάρω το γιατρό."
-"Pwn ρε μάνα είναι όταν τρώμε ήττα", ανέλαβε τη μετάφραση ο μεγάλος.
-"Όταν τρώτε Ζήτα και Θήτα πώς λέγεται;"
-"Ώπα! Και τρολάρισμα η μαμά" φώναξε η μικρή μου.
-"Ρωτάω να ξέρω πώς κλίνεται το ρηματάκι βρε παιδάκια μου. Να μην το κλίνω λάθος", τα καλόπιασα.
-" Μα ρε μαμά θες να το παίξεις pro σε πράματα που είσαι newbie", με κατακεραύνωσε το μεγάλο βλαστάρι μου.
-"Με σοκολάτα ή κανέλα να τα φτιάξω τα newbies;" Κάτι σαν τα cookies θα είναι, μου έλεγε το μητρικό μου ένστικτο.
-"Fail!", φώναξαν και τα δύο εν χορώ, ενώ εγώ έψαχνα να δω από πού θα μου έρθει η κίτρινη κάρτα. "Είσαι τελείως off!"
Κι ενώ ήμουν έτοιμη να τους κλείσω εγώ τους διακόπτες τους, που θα μου πουν πως είμαι και off, χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν η αδερφή μου. Πριν προλάβει να αρθρώσει λέξη, τη ρώτησα:
-"Δε μου λες ρε αδερφή, εσύ τα δικά σου τα παιδιά τα καταλαβαίνεις όταν μιλάνε;"
-"OMG και 3 LOL! Φυσικά βρε! Σταντέ!"
Αύριο πρωί πηγαίνω να βρω λεξικό, αλλιώς... προβλέπω να τρώω pwn.


Λεξικό για δεινόσαυρους σαν εμένα.
Spamάρω = Στέλνω συνεχώς ανεπιθύμητα μηνύματα
Σταντέ = Στα σίγουρα
Reset = Η γνωστή μας "επανεκκίνηση"
Ποζέρι = Ψώνιο (μεγάλο που δεν χωράει σε σακούλα super market)
Dafuq = Παραφθορά του WTF (μη μου ζητήσετε να μεταφράσω)
Lagάρω = Αργώ να λειτουργήσω, ρετάρω
Pwn = Τρώω ήττα (ή όποιο άλλο γράμμα έχω πρόχειρο)
Newbie = Ο νεοφώτιστος ή αλλιώς τσικό
Pro = O Professional, ο προχωρημένος (και όχι το Pro Evolution Soccer)
Fail = Το άκυρο
Off = Εκτός θέματος, άσχετο
OMG = Αρχικά της φράσης Oh My God/Gosh (το χρησιμοποιούσε και ο Χριστόδουλος)
LOL = Αρχικά της φράσης Laugh Out Loud (η σύντμηση LOL χρησιμοποιούνταν το 1960 αλλά με διαφορετική ερμηνεία. Little Old Lady - ηλικιωμένη κυρία, σύμφωνα με το λεξικό της Οξφόρδης)
3 LOL = LOL επί 3, δηλαδή έχω πέσει τ' ανάσκελα απ' τα γέλια.
Θερμές ευχαριστίες και αύξηση χαρτζιλικιού στο γιο μου (a.k.a.  Rebelo GeVes) για την πολύτιμη βοήθεια του.

8 σχόλια:

  1. mprixos:axaxaxaxaxaxaxaxaxaxax egrapses pali!!!(ton paidion ta psilokatalaba ,ta dikasou ta arxaia,mpaaaa)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Newbie μου το 426 είναι http error code (Connection closed; transfer aborted) και ουχί Upgrade Required.

    Κατά τα άλλα χαχαχαχαχαχα

    (Αυτό το "αύξηση χαρτζιλικιού στο γιο μου" ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, τι εννοείς;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ SPAMAREIS!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή