Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Δήλωση εισοδήματος 2013...


      Φέτος με τις φορολογικές δηλώσεις έχω μπερδευτεί. Πρέπει να ανοίξω και λογαριασμό στο taxis; Τι ψευδώνυμο να βάλω; Να βάλω αυτό του fb ή του blog μου, για να με αναγνωρίζουν και οι ολίγοι φίλοι; Να κάνω ή όχι like στο Στουρνάρι; Τι status να δηλώσω; Από λογιστή ή προγραμματιστή να ζητήσω βοήθεια; Και άντε να κάνω προφίλ, κάνα καλό παιχνιδάκι έχουν ή τσάμπα θα γραφτώ;

     Εγκεφαλικό μου έρχεται και ακόμα είμαι στην αρχή! Και άντε γράφτηκα και μου έκαναν και like το Στουρνάρι και ο Σταϊκούγας. Τι θα δηλώσω; Θα δηλώσω τα παιδιά. Να δηλώσω και το σκύλο και το χρυσόψαρο; Μήπως θεωρηθεί τεκμήριο η γυάλα κι έχω τρεχάματα; Άμα είναι να το ρίξω στο τηγάνι να τη γλιτώσω. Αλλά το ένα λίτρο λάδι θεωρείται ΚΑΙ αυτό τεκμήριο (εκτός και αν είναι για γρασσάρισμα δημοσίου λειτουργού, πολιτικού ή κλειδάνθρωπου).
      Πονοκέφαλος και δεν μπορώ να πάρω αναλγητικό γιατί πρέπει να το δηλώσω ως φαρμακευτική δαπάνη. Βρε Σταϊκούγα, εσένα δεν σε έπιασε πονοκέφαλος όταν σκεφτόσουνα όλο αυτό το λαβύρινθο που ΔΕΝ είναι και γραφειοκρατικός; Δε βλέπω φως! Επειδή μου έκοψαν το ρεύμα υποθέτω, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το δηλώσω. Μου είπαν πως πρέπει να δηλώσω αν έχω οφειλές προς το δημόσιο ή και ιδιώτες, ή σε ΔΕΚΟ, αλλά δε μου είπαν τι κερδίζω. Θα ανέβω σε δημοτικότητα; Στα πόσα like θα μου στείλει μήνυμα το Στουρνάρι; Θέλω να δηλώσω και την πεθερά μου Σταϊκούγα. Με το κιλό ή το τετραγωνικό; Εδώ σε θέλω! Στο Ε9 ή στο Ε404; Τα Ε δεν είναι επικίνδυνα συστατικά; Κι εδώ που λέει έσοδα τι να δηλώσω; Ταμείο Ανεργίας, εντάξει. Αλλά λέει και δωρεές. Μου δώρισε η αδερφή μου, 2 κοτόπουλα κι ένα κιλό κιμά! Ευχαρίστως να έδινα το 1 κοτόπουλο στο Σταϊκούγα, αλλά τα φάγαμε κύριε υπουργέ μου. Θέλετε να καταθέσω ότι απέμεινε από αυτά στο πεπτικό μας σύστημα; Πολύ ευχαρίστως.
      Δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα τραβήξω για να δηλώσω ένα αγροτεμάχιο 250 τ.μ. στη Σπιναλόγκα, κληρονομιά από την προ-προ γιαγιά μου! Είναι που η Σπιναλόγκα έγινε διεθνής τουριστικός προορισμός μετά από εκείνο το βιβλίο που έγραψε αυτή η Αγγλοαγγλίδα η Βικτωρία(σατανική σύμπτωσις ή είναι συγγενής της γνωστής "φιλανθρώπου" βασιλομήτωρος;), που δεν είχε τι να κάνει, και τραβιόμαστε εμείς τώρα! Και πήγανε και το κάνανε και σήριαλ, μόνο και μόνο για να ανέβει η τιμή ζώνης! Α δε γίνεται, δε βγαίνω! Θα το ανταλλάξω με ένα πύργο στο Μονακό, εκείνο του Ρενιέ, ξέρετε! Πιο οικονομικά μου βγαίνει και είναι και χτισμένο το οικοπεδάκι!
Και πρέπει να προλάβω και να χωρίσω και να δώσω το ένα παιδί για υιοθεσία. Δεν με παίρνει να είμαι παντρεμένη! Έχω το διπλάσιο τεκμαρτό! Καλή δικαιολογία αυτή, για να λέμε και του στραβού το δίκιο. Εδώ τους παραδέχομαι. Δε χρειάζεται να λες στο σύντροφο σου μετά από 20 χρόνια γάμου, εκείνο το γελοίο "ξέρεις, νομίζω πως δεν ταιριάζουμε(sic)". Τώρα του πετάς ένα "είσαι τεκμήριο" και το καταλαβαίνει αμέσως ο άλλος και το δέχεται! Θαύμα έκαναν αυτά τα υπουργάκια εκεί πέρα! Όχι απλώς έργο, θάμα, θάμα!
     Όσοι επιζήσουν θα απολαύσουν αυτό το θάμα της νέας αναγεννημένης Ελλάδας. Μόνο το Στουρνάρι και ο Σταϊκούγας δηλαδή! Εντάξει! Σίγουρα και ο φάγκαλος, ο μπεεεενιζέλος και καμμιά 300αριά ημέτεροι! Οι υπόλοιποι δε βλέπω να τη γλιτώνουμε! Κάτι άλλο ήθελα να θυμηθώ να δηλώσω...Α! Να μην ξεχάσω να δηλώσω χρυσαφικά και τιμαλφή! Έχουμε και λέμε! 4 χρυσά δόντια της γιαγιάς, μια πορσελάνινη γέφυρα δική μου, 2 βαφτιστικά σταυρουδάκια των παιδιών και τον κόπανο της γιαγιάς μου από το χωριό. Ή μήπως να μη δηλώσω τα ομοειδή σας βρε κόπανοι; Ε κόπανοι!
Και η μόνη δήλωση που θα δείτε από εμένα φέτος, θα είναι αυτή:
Δηλώνω έχουσα σώας τας φρένας(ακόμα) πως μέχρι να πάρετε τ' ασκέρι σας και να ξεκουμπιστείτε δε δηλώνω ΤΙΠΟΤΑ! Κόπανοι! Ε... κόπανοι!
(Ζητώ συγγνώμη από τον κόπανο της γιαγιάς μου)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου