Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Να 'το, να 'το το μυρωδάτο!




    Γεια σου κυρά-Γκουίνεθ μου!
Κατ’ αρχήν να σου πω πως σε θαυμάζω πάρα πολύ και είσαι μια από τις αγαπημένες μου ηθοποιές και φάσιο άικο. Αλήθεια σου λέω, εγώ το Άιρον-μαν το βλέπω μόνο για σένα καλέ, να, στο σταυρό που σου κάνω.Είσαι πάρα πολύ όμορφη, ταλαντούχα και μυρωδάτη.

    Θέλω να σου πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ που για μια άλλη φορά έδωσες το καλό παράδειγμα και έγινες πηγή έμπνευσης και για μένα αλλά είμαι σίγουρη και για χιλιάδες άλλες γυναίκες παγκοσμίως. Κυρά-Γκουίνεθ μου το να βγάλεις αρωματικό κερί που μυρίζει σαν το μνι σου είναι απλά  κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ό  σαν ιδέα! Έπρεπε να γίνει επιτέλους και ποια η καταλληλότερη όλων; Εσύ και μόνο ΕΣΥ! Καλέ κυρά-Γκουίνεθ μου, μόλις το είδα στις ειδήσεις… Α ναι! Έγινε είδηση εδώ στην πατρίδα μου γιατί δεν έχουμε με τι να ασχοληθούμε, έχουμε λύσει όλα μας τα προβλήματα και ασχολούμαστε με το μνι σου.
    Με όλο το θάρρος κυρά- Γκουίνεθ μου, θέλω να σε ρωτήσω… Αλήθεια το δικό σου το μνι μυρίζει ένα μείγμα από περγαμόντο(γαμώτο!), γεράνι, κέδρο, ρόδο Δαμασκού(!) και ambrette seed (ΔΕ βρήκα μετάφραση, για μολόχα το κόβω…); Μολόγα κυρά-Βρωμούσα μου γιατί θα τρελαθώ! Έτσι σου μυρίζει; Καλέ φρενίτιδα μας έπιασε εδώ στην Ελλάδα! Ρωτάει η μία την άλλη πώς μυρίζει το μνι της! Οι πιο ευλύγιστες δε, πού τις χάνεις, πού τις βρίσκεις, σκυμένες με το κεφάλι στο μνι και δώστου βαθιές εισπνοές μέχρι να βρουν ποια μέρα θα μυρίσει και το δικό τους το μνι έτσι. Βρε έχουν πάρει φωτιά τα τηλέφωνα σου λέω! Αντί να κουτσομπολεύουμε η μια την άλλη για τα σεξουαλικά, οι μόνες ερωτήσεις που πέφτουν είναι:
-«Έλα Χαρούλα! Πόσες μέρες έχεις να το πλύνεις; Τι έφαγες χθες; (ως γνωστόν οι τροφές επηρεάζουν)»
-«Έλα βρε Μαράκι, ότι θα σε έπαιρνα! 4 μέρες το ‘χω άπλυτο και ούτε μια ιδέα κέδρο δε μου μύρισε. Εσύ;»
-«Άσε κι εγώ μια απ’ τα ίδια… 7 μέρες το ‘χω να μη το δει ο ήλιος, να μην τ’ αγγίζει νερό και μάλλον μπακαλιαρίλα μυρίζει, ούτε λόγος για ρόδο Δαμασκού».
    Η σεξουαλική μας ζωή περνάει μεγάλα ζόρια, γι’ αυτό σου λέω κυρά-Μποχίτσα μου! Μετά από 4, 7 (υπάρχουν φήμες και για 27) μέρες απλυσιάς, ούτε να μας το δουν, ούτε να μας το μυρίσουν, ούτε να μας το ακούσουν δε θένε οι άντρες μας… Πες μου σε παρακαλώ εσύ μετά από πόσες ώρες/ μέρες/μήνες ξέρω γω, παίρνεις το μνο-άρωμα και το βάνεις στο κερί; Και πώς το βάζεις; Βρε έχουμε σπάσει το κεφάλι μας κυρά-Ρέγγα μου σου λέω. Και με όλο το θάρρος ξαναλέω, πώς διάολο βρίσκεις την ακριβή μυρωδιά; Σκύβεις εσύ ή ίδια (καθ’ ότιν και τσιλιβίθρα) ή έχεις εκεί πέρα καμιά ντουζίνα «μυριστές» που κοψομεσιάζονται όλη μέρα επικύψεις στα σκοτεινά βάθη μέχρι να καταλήξουν αν μυρίζει αυτό το Citrusy bergamot ρε γαμώτ; Και άντε και βρίσκεται αυτό το μείγμα κιτρο-μολόχας (τι λέω ρε;), πώς, όχι… ΠΩΣ το βάνεις στο κερί κυρά-Μπίχλα μου; Το ξύνεις; Το τρίβεις; Το στίβεις; Έχω στίψει το κεφάλι μου αλλά δεν! Δεν μπορώ να καταλάβω καλέ κυρά-Δυσωδίτσα μου!
    Βέβαια δεν είμαι κι εγώ καμιά έξυπνη επιχειρηματίας και ηθοποιά και φάσιο άικο σαν και του λόγου σου, όχι δε μεγαλοπιάνομαι εγώ, απλά καλέ κυρά-Ασβούλα μου είπα να σε ρωτήσω μπας και μας λυθούν οι απορίες κι εμένα και της Χαρούλας και μπας και πάμε να πλυθούμε επιτέλους γιατί αρχίζει και μια φαγούρα όσο να πεις.
    Όσο για το αρωματικό σου κερί, εγώ να το πάρω. Όχι, να το πάρω. Μπήκα στο γκούγκλη ντουγρού να το βρω να το παραγγείλω καλέ! Εντάξει, τι είναι 75 δολλάρια αν είναι να μυρίζει ο χώρος σαν το μνι σου; Χαλάλι βρε τόσα κι άλλα τόσα. Αλλά… είδα ότι ξεπούλησες! Ω ναι! Sold out μου λέει καλέ το μαγαζί σου (goop το λένε; Μπήκα σωστά;). Αχ βρε κυρά- Γκουίνεθ μου, σε παρακαλώ, κάνε κάτι! Τρίψτο/ξύστο  εκεί πέρα λίγο πιο γρήγορα να βγει μεγαλύτερη παραγωγή γιατί η ζήτηση είναι όντως μεγάλη και το “This smells like my vagina” θα ξεπεράσει και το “Smells like teen spirit” και το  That smell” σε πωλήσεις, σου λέω.
Και σκέψου και σαν ιδέα προώθησης, μήπως να έστελνες κατά Αυστραλία μεριά τίποτα κασόνια με μνο-κεριά… Είμαι σίγουρη πως θα κάλυπτε το μνι σου τη μυρωδιά καταστροφής εκείνης της γωνίτσας του πλανήτη. Γιατί και ευαισθητοποιημένη είσαι και μαχητική απ΄ότι λένε… 
Και στη Μέση Ανατολή στείλ' το τώρα που είπα μαχητική. Θα το ανάβουν και θα συνουσιάζονται αντί να εξοπλίζονται.
Και στην Ελλάδα θα κάνεις τρελές πωλήσεις δεν το συζητώ. Γιατί τι άλλο να ζητήσει ο ταλαίπωρος λαός που του κόβουν συχνά πυκνά το ρεύμα;  Θα ανάβει το κεράκι σου κι από δω παν' κι οι άλλοι! Και θα φωτίζει το χώρο του και θα ευωδιάζει διάσημη μνίλα.
    Ελπίζω να μη σε κούρασα κυρα-Κακοφορμίτσα μου, κι εύχομαι να μου απαντήσεις γρήγορα μπας και μας λυθούν οι απορίες. Άντε κυρα-Γκουίνεθ μου, που μ' έκανες να ασχοληθώ με το μνι σου κι ελπίζω να μη με γράψεις στο κερί σου!


* Η φωτό είναι από το όστρακο  "καλόγνωμη" ή Arca noae στο πιο επίσημο, είναι γνωστό για το σχήμα του μαλακίου που παραπέμεπει σε... αιδοίο και όσον αφορά τη μυρωδιά, αν το αφήσεις μια μέρα και ψοφήσει... ίσως πλησιάσεις τη μυρωδιά της Γκουίνεθ!































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου