Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Άνοδος του Dow Jones


-"George, θα με παντρευτείς;" ρώτησε πεταρίζοντας τις  βλεφαρίδες της η  Αλαμουνίτσα.
Ο George την κοίταξε λοξά μέσα από τους καπνούς του πούρου του.
-"Μα κάθε φορά τα ίδια θα ρωτάς Αλαμουνίτσα; Είπα θα το σκεφτώ, τι με ζαλίζεις; Είναι πολλά και τα έξοδα ρε μωρό, πρέπει να τα υπολογίσω. Είναι και το στοίχημα που έχω βάλει με τη Μισέλ, πρέπει να δω τι θα μου κοστίσει και αυτό."
-"Μα George...." αναστέναξε η Αλαμουνίτσα, κατεβάζοντας αργά τις μεταξωτές κάλτσες της.
Ο George, άφησε το πούρο να του πέσει πάνω στο πανάκριβο Μιραρακέ χαλί. Δώρο της ομώνυμης εμπόρου χαλιών οπότε δεν πολυνοιαζόταν... ακόμα και η Μιραρακέ θα καταλάβαινε αν έβλεπε αυτό που έβλεπαν τώρα τα μάτια του. Η Αλαμουνίτσα, η δικιά του Αλαμουνίτσα, κούναγε αισθησιακά τα κοκαλάκια της. Ο George κοίταγε με θλίψη, καθώς ο dow jones του είχε πάρει εδώ και κάτι μήνες καθοδική πορεία και δεν έλεγε να ανέβει καθόλου. Η Αλαμουνίτσα, βλέποντας πως το κροτάλισμα της ραχοκοκαλιάς της δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αναγκάστηκε να αλλάξει στρατηγική.
-"Μα γιατί George δεν σηκώνεται ο dow jones σου; Μήπως δε σου αρέσω;" ρώτησε αφήνοντας 1mgr δάκρυ να υγράνει το δεξί της μάτι.
-"Δεν είναι αυτό Αλαμουνίτσα μου, και το ξέρεις. Είναι που είσαι σχεδόν Αγγλίδα, Λονδρέζα, παρά τα σκούρα χαρακτηριστικά σου. Και ξέρεις πως μετά την κόντρα μου με τους Άγγλους για κείνα τα μάρμαρα, ο εγωισμός μου δέχτηκε μεγάλο πλήγμα. Ο dow jones μου δε σηκώνει κεφάλι. Και είναι και τα έξοδα του γάμου..." επανέλαβε τον μεγαλύτερο φόβο του ο George.
-"Αυτά είναι μόνο; Κι εγώ νόμιζα πως ήταν κάτι πιο σοβαρό!" τον ειρωνεύτηκε η δικηγορέσσα. "Αυτά, εγώ στα λύνω ώσπου να πεις 1473 φορές Ναβουχοδονόσορ. Άκου να δεις πως έχουν τα πράγματα. Θα παντρευτούμε στην Ιταλία, θα κάνουμε δύο γάμους. Έναν πολιτικό και έναν θρησκευτικό. Θα πουλήσουμε τα αποκλειστικά δικαιώματα κάλυψης στις μεγαλο-φυλλάδες. Έτσι θα καλύψουμε τα έξοδα. Όσο για τους Άγγλους, μην ανησυχείς. Θα πάω εγώ μέχρι τους τριτοκοσμικούς ιθαγενείς Έλληνες και θα τους τάξω να  μπω εγώ μπροστά και να διεκδικήσουμε δικαστικά τα μάρμαρα τους. Έτσι, θα πάρουμε από κοινού εκδίκηση για την προσβολή που σου έκαναν. Όσο για τη Μισέλ, βάλε κι εσύ στοίχημα πως έχει κάνει διψήφιο αριθμό πλαστικών, θα το κερδίσεις".
Όλα αυτά τα είπε απνευστί η Αλαμουνίτσα.
"Καλό σημάδι να κρατάει τόσο πολύ την αναπνοή της", σκέφτηκε ο George, κι αισθάνθηκε μια γνώριμη έξαψη. Είδε έκπληκτος πως ο dow jones του είχε πάρει ανοδική πορεία.
-"Να πάρεις και το καλό σου το ταγιέρ στην Αθήνα. Και όλο και κάποιο δώρο θα μας κάνουν και οι ιθαγενείς!", στρίγγλισε σχεδόν, καθώς οι μετοχές του είχαν πλέον ανέβει αισθητά.


 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου