Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

-"Γιώργο μου, δεν πάει άλλο, θα κάνεις κόμμα"
-"Μα μητέρα, δεν είναι καλή εποχή για κόμματα, ούτε για τελείες ούτε για άλλα σημεία στρίξης (καλά δεν το είπα; καλά το είπα είμαι τρισμέγιστος)
-"Ακούς τι σου λέω εγώ; Θα κάνεις κόμμα πάει και τέλειωσε! Άντε μη σου τραβήξω κάνα χαστούκι και θυμηθείς τα παλιά"
-"Μητέρα μη συγχίζεστε! Και θυμηθείτε τι είπε ο γιατρός: όχι άλλα χαστούκια και χτυπήματα στο κεφάλι"
-"Οι γιατροί δεν ξέρουν τι λένε! Εγώ δε βλέπω να σου έχει αφήσει κανένα κουσούρι εκείνο το πέσιμο από την κούνια σου. Και ίσα ίσα, καμιά σφαλιάρα πού και πού στρώνει χαρακτήρα στο παιδί. Σιγά μην ακούσουμε τους γιατρούς τώρα! Η μανούλα ξέρει καλύτερα!"
-"Μάλιστα μητέρα"
-"Μη με ειρωνεύεσαι εμένα!"
Gap! Ακούστηκε ξερός ο ήχος πρόσκρουσης του μητρικού μπαστουνιού στο κεφάλι του Γιωργάκη
-"Δεν είχα τέτοια πρόσθεση μητέρα (καλά δεν το είπα; ναι μωρέ καλά το είπα). Αν αυτό σας ευχαριστεί θα κάνω κόμμα.
-"Ναι με ευχαριστεί. Και να πάρεις τον αδερφό σου το Νίκο τηλέφωνο! Αυτός ξέρει! Ρούπι δε θα κάνεις χωρίς να ρωτήσεις εμένα και το Νίκο, ακούς;"
-"Μπορώ να πάω μια βόλτα με το ποδήλατο μητέρα; Έχω κανονίσει με τα παιδιά..."
Gap! Ξανακούστηκε ο ίδιος ξερός ήχος. Μπαστούνι VS Κρανίο, 2-0.
-"Τι αμαρτίες πληρώνω θεέ μου;" αναρωτήθηκε η μήτηρ. "Άσε μη μου πεις θεέ μου, τι θέλουμε να τις θυμόμαστε;" τέλειωσε το διάλογο με το θεό της.
-"Λοιπόν γιόκα μου, για να επανέρθουμε, πάρε τηλέφωνο τον αδερφό σου, θα σε βοηθήσει πολύ. Έχει ήδη σκεφτεί και όνομα, οπότε δε χρειάζεται να κάνεις σχεδόν τίποτε εσύ. Απλά θα βγαίνεις στα κανάλια, θα παίρνεις εκείνο το αξιοθρήνητο ύφος και θα μαζεύεις ψήφους. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα ηλίθιοι που βλέπουν σε σένα το ορφανό του Αντρέα. Έχω συννενοηθεί και με το σόι, να σε αβαντάρει. Ότι χρειαστεί να πεις, θα το έχουμε προβάρει από πριν. Μην τολμήσεις να αυτοσχεδιάσεις, θυμάσαι το Καστελόριζο, ναι;"
Ο Γιωργάκης την κοίταξε με έκπληξη. 'Ωρες-ώρες αυτή η γυναίκα τον τρόμαζε...
Gap! Έτι μία φορά η μητέρα έδειχνε τη λατρεία της στο γιο της.
-"Άου! Μα γιατί με χτυπήσατε μητέρα;"
-Άργησες να απαντήσεις, άρα κάτι σκεφτόσουν. Σου απαγορεύω να σκέφτεσαι μέχρι να τελειώσουν οι εκλογές"
-"Μάλιστα μητέρα!" είπε γρήγορα ο Γιωργάκης, σε στάση προσοχής. "Μόνο παρακαλώ, μη με ξαναχτυπήσετε μητέρα, θυμηθείτε τι είπαν οι γρατροί (ω ναι, σωστά το είπα).
-"Οι γιατροί δεν ξέρουν την τύφλα τους! Άκου που σου λέω, τόσα χρόνια μπαινοβγαίνω στο Betty Ford. ΜΟΝΟ η μανούλα ξέρει".
-"Μάλιστα μητέρα" απάντησε πειθήνια ο Γιωργάκης και πήρε ένα ονειροπόλο βλέμμα. Αύριο θα πήγαινε για ποδήλατο με τα παιδιά, ο κόσμος να χαλάσει. Θα έλεγε στη μαμά πως είχε συμβούλιο...
Gap!
Κάτι του έλεγε πως αυτό το Gap, θα του έμενε.


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου