Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Memorandum κατευθείαν απ' το Πετιμπόνουμ.


 
Η Ούλνα-Αγγέλους Μερκέλους (Ulna-Agelous Merkelus) στριφογύρισε νευρικά στο ανάκλιντρο της.
Τον τελευταίο καιρό δεν έβρισκε ησυχία πουθενά. Εφιάλτες τάραζαν τον ύπνο της και δυσοίωνα οράματα τον ξύπνιο της. Πήρε βαριεστημένα τον καθρέφτη από το τραπεζάκι δίπλα της.

-«ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!» τσίριξε έντρομη και οι υπηρέτριες της πάγωσαν. «Μια γυτίδα, μια γυτίδα στο αψεγάδιαστο πγοσωπάκι μου. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!» ξανατσίριξε, κάνοντας την άτριχη Sphynx γάτα της, να πηδήξει στον αέρα.
-«Αυτοί φταίνε» φρύαξε, πετώντας με δύναμη τον καθρέφτη στο κεφάλι του άντρα της. «Αυτοί οι αναίσθητοι, ανυπότακτοι Έλληνες. Αυτοί που δεν πειθαγχούν σε τίποτα απ’ όσα τους επιβάλω! Θα με σκάσουν! Να ογίστε, άλλη μια γυτίδα! Πού θα πάει αυτό μου λες;»
-«Ηρέμησε Ουλνάκι μου», προσπάθησε να ψελλίσει ο δόλιος Ιωακειμάκης Σάουερους (Joachimakis Sauerous). Την ήξερε πια καλά τη συμβία του, ήξερε πως δεν θα της πέρναγε εύκολα η σκασίλα για τη νέα ρυτίδα της. Το ότι  έκλεισε τα 60 (μετά από μαγείρεμα πιστοποιητικών) δεν είχε καμία απολύτως σημασία για την Ούλνα. Μιας και δεν μπορούσε να τα βάλει με το χρόνο, και γι’ αυτό δεν ήταν και τόσο σίγουρος, θα έριχνε το φταίξιμο κάπου αλλού. Όσο δεν ήταν αυτός το «κάπου αλλού» ποσώς τον ενδιέφερε. Απλά δεν άντεχε την τσιρίδα της!
-«Τι να ηγεμήσω; Πώς να ηγεμήσω όταν σηκώνω το τηλέφωνο και το μόνο που μου λέει ο Σαμαγάκος, το καλό μου το παιδί, είναι πως όλο και πεγισσότεγοι ΔΕΝ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ! Πόσο με πληγώνουν!»
-«Ουλνάκι μου πώς σε πληγώνουν αφού δεν πληγώνουν;» Υπέπεσε στο μέγα λάθος να αμφισβητήσει την αυτοκράτειρα ο δόλιος....
Αισθάνθηκε έναν οξύ πόνο στο κούτελο, καθώς προσγειώθηκε στο κεφάλι του ο καθρέφτης της γυναικούλας του.
-«Δεν πληγώνουν βγε ζώον, λεφτά, ευγώ, σεστέγτια!  Μα τον Τουτάτη θα τους τσακίσω! Θα βάλω τον Βενιζέλιους να εξαγγέλλει κάθε μέγα πως όποιος δεν πληγώνει θα στέλνεται στο Άουσβιτς! Θα βάλω το χγυσουλάκι μου το Χαγδούβελους να τους ανεβάσει το φόγο στο 95%. Και ταυτόχγονα θα πω στο Σαμαγάκο μου να κάνει πως με πολεμάει και μου αντιστέκεται σθεναγά! Θα τον διατάξω να λέει πως δεν θα υποχωγήσει σε καμία απαίτηση μου.» Έλαμψε από προσμονή το μουτράκι της Ούλνα-Αγγέλους!
-«Δε θέλω να σε στενοχωρήσω άλλο γλυκιά μου ταρτούλα αλλά τι θα γίνει αν κάνουν εκλογές οι αχρείοι και βγάλουν τον Αλέξη; Έχουμε προετοιμαστεί γι’ αυτό; Για το προσωπάκι σου ανησυχώ τραγανό μου στρούντελ, μη μου πάθεις τίποτα!» προσπάθησε να την καλοπιάσει ο ευνούχος.
-«Τα έχω σχεδιάσει όλα! Τι νόμιζες; Είμαι εγώ καμιά χαζή να αφήσω τα φγάκα μου στα χέγια των Ελλήνων; Το μνημόνιο τους, τελειώνει, ναι; Ε θα τους βάλω να υπογάψουν ένα άλλο που θα το λέμε Μεμογάντουμ. Όσο να πεις, δεν είναι το ίδιο. Άσε που ως συνήθως δεν θα το διαβάσουν. Κι έτσι θα εξασφαλιστούμε εις τους αιώνες» άστραψε το μάτι της Ούλνα-Αγγέλους.
-«Και με τον Αλέξη τι θα γίνει; Μήπως τον ξεχνάς;» τόλμησε να ρωτήσει ο σύζυγος με κεκλιμένη κεφαλή.
-«Τον Αλέξη; Αυτός ήδη έχει συμφωνήσει αγαπητέ μου! Ούλνα-Αγγέλους με λένε εμένα και με τα σεστέγτια δεν παίζω!»

 


2 σχόλια:

  1. ένα γιγάντιουμ πεοσφαλιάριουμ της χρειάζεται!!για να δει τι σημαίνει Ελλήνιουμ αϊσιχτίριουμ!!Έτσι θα ισιώσει κάθε γυτίδα της και κάθε γωγμή στη γεγμανική χοντγοκωλάγα της!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχαχααα φιλεναδάρα μου, μ' αρέσουν τα γερμανικά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή